الخميس، 5 يناير 2012

يوم فرحى


ها اعدل البدله
مظبوطه يا بنى

مش عارف مالى

وشى مش راضى يتقفل

بوقى ماسك على البسمه

حتى وانا اكل

وشى بيضحك
ههههه

اتارى النهارده فرحى


والبنوته اللى شوفتها


وهى خارجه من المسجد

بعد درس السيره

وسط صحاباتها

وكانت


اموره ولابسه خمارها وبتتكسف


وروحا حلوه


بصيت ليها وانا مكسوف

بس لازم اشوفها

امال هروح اخطبها كدا


اختى

ها يابنى

ايه رايك

ذوقى حلو

انا عمرى ماختار لاخويا حد وحش

يابنى رد
رحت فين منى


وانا ولا هنا

بلمت

ما شاء الله

وشها بينطق حياء

وروحها طايره فوقيها
كانها ملاك


نرجع بقى للبدله

اصلى رايح نعلن فى المسجد

زواجى

قدام الناس كلها

وقولهم

انا اخترت

حبيبتى
بنت الدين والاخلاق


وهتبقى ملكى وليا انا بس

محدش يفكر يبص ليها

دى حلالى

اشهدوا عليا

شاهدين

قولو شاهدين

اشهدوا عليا

دخلت البيت من باباه

قولت لابوها

بالحلال عاوز بنتك

اصونها وتصونى


ونبنى بيت مسلم


ومسكت المايك

واعلنت قصاد الناس كلها

فى بيت ربنا

مسجد ربنا

قدام كل البشر

اهلى واهلها

اعلنا حبنا

فى بيت ربنا

ونوينا نبنى بيتنا على الاسلام

ashraf

بقلمى

وايه رايكم فى التصميم
عصفور السطح

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

جزاك الله خيرا